جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌چهارشنبه 17 دی 1399/ شماره 200
جلسه بررسی واردات محصولات PP و PET برگزار می شود، افزایش هزار و 176 تنی معاملات، نیما همچنان در مسیر نزولی، دلار صرافی از صعود باز ایستاد ...
مطالب مرتبط با این پست:

جلسه بررسی واردات محصولات PP و PET برگزار می شود

به دنبال مصوبات کمیته تخصصی مبنی بر واردات پ پ و پت برای تنظیم بازار، جلسه ای روز سه شنبه 23 دی ماه برگزار می شود. «برنامه ریزی و تدوین راه‌کارهای اجرایی تأمین مواد پتروشیمی دارای کمبود تولید داخل از محل وارادات» و «رفع تعهدات ارزی شرکت های پتروشیمی دارای کمبود تولید داخلی»، 2 دستور این جلسه هستند.

افزایش هزار و 176 تنی معاملات

کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته سوم دی ماه بسته شد. علی رغم اینکه عرضه ها هزار و 61 تن نسبت به هفته قبل کاهش یافت، معاملات هزار و 176 تن افزایش را تجربه کرد. جمع معاملات این هفته به 52 هزار 793 تن بود. این هفته، معاملات 2.3 درصد بیشتر از هفته‌ی دوم دی بود. تحلیل بازار این هفته را در پست تحلیلی فردا، پنجشنبه 18 دی ماه در ویکی پلاست بخوانید.

نیما همچنان در مسیر نزولی

میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز به 25 هزار و 551 تومان رسید و نسبت به یکشنبه، 14 دی که قیمت های پایه اعلام شد، 12 تومان کاهش یافت. امروز هم مانند دیروز، میانگین روزانه در کانال 25 هزار و 400 هزار تومان بود.

دلار صرافی از صعود باز ایستاد

صرافی بانک ملی امروز قیمت دلار را تغییر نداد و هر دلار 25 هزار و 900 تومان قیمت‌گذاری شد. اما در ادامه تغییر مسیر داد و با 50 تومان کاهش به 25 هزار و 850 تومان رسید. دلار آزاد هم 25 هزار و 950 تومان قیمت خورد تا حضور دلار آزاد در بالای مرز 26 هزار تومان، یک روز بیشتر دوام نداشته باشد.

صعود برنت به 54 دلار

وزارت انرژی عربستان سعودی دوشنبه از شرکت نفت آرامکو خواست تا علاوه بر میزان قبلی کاهش تولید نفت که ریاض در توافق اوپک‌پلاس به آن متعهد شده‌، یک میلیون بشکه دیگر از تولیدات روزانه خود را در ماه آینده میلادی کاهش دهد. به دنبال این تصمیم، قیمت نفت از دیروز افزایشی شد و نفت برنت که معاملات این هفته را با 50 دلار  آغاز کرده بود به نزدیکی 54 دلار صعود کند. قیمت این لحظه برنت: 53 دلار و 88 سنت.

پایان هفته و ریزش 39 هزار واحدی

بورس تهران، همچنان روی روی مدار کاهش است. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 39 هزا واحد کاهش به 1 میلیون و 310 هزار عقب نشینی کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟